zaterdag 1 februari 2020

Challenge #36

Hallo allemaal,

Vandaag is het de 1e van de maand en starten we weer met een nieuwe challenge.

Deze maand gaan we voor een Hollandse kaart. We willen er echt iets van Nederland in kunnen herkennen. En dan denk je toch meteen aan molens, fietsen, tulpen. Nou ja... jullie kunnen vast wel wat verzinnen.

This month we would like to see card with a real Dutch thema. For example mills, canals, tulips, clogs.
( remember, you must be a follower to participate)  
 You may enter up to 3 times

Ik heb voor jullie deze kaart als voorbeeld gemaakt:


De challenge loopt t/m 29 februari 20.00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.
Ook hebben we deze maand weer een prijsje voor de randomwinnaar:

Je mag met 3 kaarten meedoen.

Veel succes!

Groetjes Caroline

Via Facebook

Anita nr 36

Elly Lindhout nr 37


Tineke Thoonen 1 nr 38


Tineke Thoonen 2 nr 39


Tineke Thoonen 3 nr 40

10 opmerkingen:

  1. Ook al ben ik van België, ik voel me zo goed bij alles rond Nederland.
    Voor mij is dit een prachtig vakantieland en zo gezellig om te fietsen langs al die molens en al die bloemenvelden.
    Een heel leuk thema, alleen veel tijd kom ik tegenwoordig te kort.
    Ik probeer mijn best te doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen Carla. Het is inderdaad een prachtig land, fietsen doen wij ook graag in Nederland. Er zijn nog zulke mooie plekjes te ontdekken...
      Groetjes Caroline

      Verwijderen
  2. Super leuk je creatie...heb het genoteerd, hoop mee te kunnen doen, eerst wat opdrachten afwerken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge dames!
    Ga proberen mee te doen.
    Prachtige voorbeeld kaart!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kaartje staat erbij!
      Goed weekend, en succes verder met challenge, Crealientje.

      Verwijderen
  4. Leuke challenge en prachtige kaart! Zojuist mijn tulpen kaart geplaatst, oerhollands! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en als antwoord op je vraag, ja ik ben al een poosje volger van jullie blog.Ik vind dit thema erg leuk. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat het volgen betreft was het raar. Ook ik kon mijzelf niet terugvinden in de volgers lijst. Ik heb mijzelf eerst ontvolgd en daarna ben ik opnieuw volger geworden. Dus kun je mij nu in ieder gaval zien. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaart er zojuist bij gezet. Meestal maak k oud Hollandse kaarten deze keer heb ik een Hollandse kaart met tulpen en bollenvelden gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen