maandag 20 januari 2020

2e reminder challenge #35

Hallo allemaal,
 
Vandaag is het tijd om de tweede reminder te laten zien met als thema:
Op en rond de boerderij.
On and round the farm
 
We hebben tot nu toe 29 inzendingen, er kunnen best nog wat kaartjes bij hoor!
Doen jullie mee?

 You may enter up to 3 times 
 (remember, you must be a follower to participate)

Ik heb deze kaart als voorbeeld gemaakt:
De challenge loopt t/m 31 januari, 20.00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.
 
Veel succes!
 
Groetjes Caroline 

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Carolien

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, ook leuk de vorm, ovaal zie je niet veel.
    En dat plaatje is al zo leuk, met de schapen die net om het hoekje gluren.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reminder kaart!
    Leuk die schaapjes erop.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline, de mijne kan ik morgen plaatsen bij jullie.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje met de schapen! Je kunt alle kanten op met de challenge, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen. Gelukkig heb ik nog een dag of 10...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een hele leuke kaart Dames.
    Graag wil ik mijn kaartje laten zien van op en rond de boerderij maar weet niet hoe?
    Gr.Francien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Francien, je mag hem ook mailen, dan zet ik hem er op voor je.
      2Sistersontheblog@gmail.com
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen