maandag 1 juni 2020

Challenge #40

Hallo allemaal,
Vandaag is het 1 juni en dat betekent dat we weer met een nieuwe challenge beginnen.

Deze maand willen we kaart zien met minstens 2 cirkels erop.
Dit houdt in dat we dus óp een kaart 2 of meer cirkels willen zien. 
Een ronde kaart telt niet mee als cirkel.
Ronde parels of strassteentjes tellen ook niet mee als cirkel. 
Misschien is het een uitdaging maar we zijn erg benieuwd naar jullie creaties!

We want to see 2 or more circles on your creation

( remember, you must be a follower to participate)  
 You may enter up to 3 times

Ik heb voor jullie deze kaart als voorbeeld gemaakt:
De challenge loopt t/m 30 juni 20.00 uur.

 Je mag met 3 kaarten meedoen.

Veel succes!

Groetjes Caroline


Via facebook ontvangen:
Dia Martens (117)

Dia Martens (118)

Elly Lindhout (119)

Winnie van Brakel (120)

Winnie van Brakel (121)
 

19 opmerkingen:

  1. Leuke challenge! En een heel mooie voorbeeldkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaart en mijn 1e bijdrage staat er al bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging en een schitterend voorbeeld!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, ik ga mijn best weer doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en mooie voorbeeldkaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaart!
    Alles mooi gematched.
    Challenge is ook weer leuk en de eerste kaart is klaar :)
    Komt morgen online.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal,

    Vandaag mijn kaartje geplaatst. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Mijn blog is wel in het engels, maar jullie kunnen gewoon in nederlands antwoorden..
    Leuke dt kaartjes trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart ter inspiratie voor deze leuke challenge! Ik ga eens kijken wat ik er van kan maken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleuren mooi model alles past weer zo mooi bij elkaar. Leuke challenge!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeldkaart! Dank je wel dat je me erop attent maakte Caroline. Eerlijk gezegd heb ik niet naar challenges gekeken, omdat we bijna op vakantie gaan, maar ik heb toch mijn kaart gelinkt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Caroline weet niet wat er mis gaat maar haal mijn deelname er maar af.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn bijdrage aan deze leuke challenge is misschien wat ver gezocht maar ik waag een poging!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful inspiration DT and I've been a follower for a long time now :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi, thanks for the inspiring challenges.
    I'm allready follower of your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb zojuist mijn derde kaartje geplaatst met een 2 erachter omdat ik bij mijn 2e kaartje er per ongeluk een 3 achter had gezet.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen