woensdag 20 mei 2020

2e Reminder challenge#39

Hallo allemaal,
 
Vandaag is het weer tijd om de tweede reminder te laten zien.
 
Deze maand is het thema:
Iets wat bakken en/of koken te maken heeft.
Geen barbecue 

Something that has to do with baking and / or cooking.

No barbecue
( remember, you must be a follower to participate)  
 You may enter up to 3 times
 
Ik heb deze kaart als voorbeeld gemaakt:

De challenge loopt t/m 31 mei 20.00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.
Ook hebben we deze maand 2 prijsjes.

Prijsje random winnaar

Prijsje nr 1 van de top 3

Je mag met 3 kaarten meedoen.

Veel succes!

Groetjes Caroline

 

6 opmerkingen:

  1. Hele leuke reminder Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline en Nicolette, ik zie mijn 1ste bijdrage van bakken en koken niet meer er bij staan. De taart met de vele strass steentjes
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita, Ik zie inderdaad dat hij er niet bij staat, misschien was je hem vergeten te linken? Want als wij een kaart verwijderen, geven wij dat altijd aan.
      Je kan hem er nog gewoon bijzetten. Bedankt.
      groetjes Nicolette

      Verwijderen
  4. Ach, die heb ik ook nog! Leuk verwerkt op je kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen