zaterdag 1 augustus 2020

Challenge #41

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer na onze zomer break.
We hebben weer een nieuwe challenge voor jullie en deze maand
vragen we een borduurkaart.
Dus we willen echte borduurkaarten zien en geen mallen met stiksteekjes.
Zie de kaart die ik als voorbeeld heb gemaakt.

This month we would like to see an embroidery card.
With real stitches, no faux / or dies.

( remember, you must be a follower to participate)  
 You may enter up to 3 times



De challenge loopt t/m 31 augustus 20.00 uur.

 Je mag met 3 kaarten meedoen.

Veel succes!

Groetjes Nicolette 

Via Facebook:
Karin Swerts nr 29


Karin Swerts nr 30


Karin Swerts nr 31

Dia Martens nr 32

Winnie van Brakel nr 33

Josina Scheele nr 34

Josina Scheele nr 35

Josina Scheele nr 36

Via mail:
Nellie van den Eijnden nr 37
Bijschrift toevoegen


10 opmerkingen:

  1. Wat een saaie challenge deze maand dames, weet niet of dit gaat lukken hoor....hihi.
    Mooi inspiratiekaartje! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje...ojeee das nogal een ding voor me een borduurkaartje...zal het noteren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Borduurkaarten :) altijd leuk.
    De voorbeeldkaart is ook prachtig met de rustige kleurtjes.
    Love it!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn best gedaan, was dan ook een leuk thema:)
      Lieve groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  4. Geweldig leuke challenge. Ben maar even door gegaan op het vintage thema. Een mooie week gewenst en groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your creations are all stunning, I love seeing the stitching on cards, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Nicolette. Er staan nu al prachtige inzendingen bij... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een challenge naar mijn hand daar ik van borduren hou.Leuke voorbeeldkaarten zie ik hier.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge en wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb zojuist mijn kaart erbij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen