zaterdag 20 oktober 2018

2e reminder challnege #20

Hallo allemaal,

Vandaag alweer de laatste reminder van onze lopende challenge.
Deze maandhebben we een sketch
This month we have a sketch.
( remember, you must be a follower to participate)

Helaas hebben we nog niet veel inzendingen. Zo moeilijk is de sketch niet. Proberen jullie mee te doen? Denk aan de leuke prijs die we deze maand weggeven!
Ik heb deze voorbeeldkaart gemaakt:
  

De challenge loopt t/m 31 oktober 20:00 uur.
De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.

Veel succes!

Groetjes Caroline

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !!!
    Mijn inspiratie is ver weg......
    Komt wel weer ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette (en Caroline),
    naar aanleiding van je reactie bij mijn inzending: ik ben al een hele tijd volger, doe maar soms mee, omdat ik vaak te weinig tijd heb...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jantine,
      Leuk dat je al volger bent. En maakt niet uit als je maar af en toe mee doet.
      groetjes Nicolette

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Sisters ik ben niet zo van de sketches dus ik sla over maar geniet wel van de mooie voorbeeldkaarten.

    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen