vrijdag 1 juni 2018

Challenge #16

Hallo allemaal,

Vandaag is het al weer de 1e van een nieuwe maand en dat betekent dat er een nieuwe challenge begint.
Deze maand is het thema:.
Gebruik minimaal 3 kleuren uit onderstaand foto.

Ik heb voor jullie deze kaart als voorbeeld gemaakt:
Ik heb het een beetje in de groen tinten gehouden met een klein beetje lila,

De challenge loopt t/m 30 juni

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.
Je mag met 3 kaarten meedoen.

Veel succes!

Groetjes Nicolette

11 opmerkingen:

  1. Leuke challenge! En een mooi voorbeeldkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kaart. De kleuren van de nieuwe challenge spreken mij erg aan, leuke challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met de mooie kleurtjes!
    Leuke Challenge, ga weer meedoen😊.
    Fijne middag en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend voorbeeld. En wat een prachtige kleurencombinatie hebben jullie gekozen. Ik ga er binnenkort mee aan de slag! Fijn weekend!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor een leuke uitdaging! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart leuk challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, mooi, deze kleurtjes! Toevallig had ik vorige week deze kaart in deze kleuren gemaakt, dus kan ie lekker meedoen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuke challenge!
    Ik doe graag mee succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en mooi voorbeeld.
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie inspiratiefoto voor deze challenge. Er zijn inmiddels ook prachtige voorbeelden gemaakt! Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I had forgotten to become a follower but have done it now. :-D Thanks for the reminder.

    BeantwoordenVerwijderen