zaterdag 20 januari 2018

Reminder challenge # 11

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor onze laatste reminder van de lopende challenge met als thema:
Maak een vintage kaart

Het blijft een lastig thema want wat is nu precies vintage?
Ik heb even gegoogeld en kwam deze definitie tegen 

“Vintage is eigenlijk alles wat geschiedenis is en waar je een nostalgisch gevoel van krijgt.”

Ik heb voor jullie deze kaart als inspiratie gemaakt.

De challenge loopt t/m 31 januari 20:00 uur.
De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.
Je mag met 3 kaarten meedoen.

Hebben jullie onze verrassingcandy al gezien?
We zien al veel leuke reacties. Maar we willen ook graag duidelijk de foto op je eigen blog zien.
Zie de regels.
Een aantal hebben dit (nog) niet gedaan en zullen dan ook niet meedoen met de loting.

Veel succes!
Groetjes Nicolette

1 opmerking:

  1. Ik zag mijn naam er al bij staan, maar ist niet meer of ik de kaart al had gelinkt. Neem het me svp niet kwalijk. Sorry hoor. grts leny
    en op naar een nieuw blogjaar.

    BeantwoordenVerwijderen