zaterdag 1 april 2023

Challenge #73

 Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge en deze maand willen we graag een slimline zien met strepen en/of stippen:

We want to see a slimline with stripes and/or dots

Het formaat voor een enkele kaart is 10.5 cm x 21 cm of voor een mini slimlinekaart 9 cm x 15,5 cm.
 
Ik heb deze kaart gemaakt:


De challenge loopt t/m 30 april  20.00 uur.
Je mag met 3 kaarten meedoen.
 
Succes!
Groetjes Nicolette

Via Facebook:
Louise Fakkert (nr 34)


9 opmerkingen:

  1. Leuk.
    Zeker ook voor de inspiratie, want ik heb vaak wat moeite met slimline kaarten.
    Mooi voorbeeld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bellissima card molto elegante Taty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Caroline. Dankjewel voor je reactie op mijn blog. De stippen zijn misschien wat licht, maar de strepen waren toch overduidelijk dacht ik zelf. En jullie blog staat zelfs als eerste gelinkt...
    Fijne Paasdag! 🐣🍀
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben toch nog even gaan kijken Caroline, maar je bent bij de verkeerde post geweest. Deze was van 18 augustus vorig jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Nicolette. Ik heb het inmiddels aangepast, maar begrijp het niet... ik was helemaal niet op die post, huh? Nu is het wel goed.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, ik had gemist dat het een slimline moest zijn. Zouden jullie mijn kaart willen verwijderen?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen