zondag 3 juli 2022

Winnaar challenge #63

  Hallo allemaal,

Vandaag de uitslag van onze challenge met als thema: tuinkaart. We zagen veel bloemenkaarten voorbij komen, heel mooi maar we wilden toch graag wat meer van de tuin zien of wat er in de tuin gebeurt.

De winnaar hebben we random getrokken en dat is geworden:


 Gefeliciteerd  Carla.
Je mag uit de zijbalk de winnaarsbadge meenemen en als je  het leuk vindt mag je de volgende keer gastdesigner zijn. Wil je dan een
 mailtje sturen naar 2Sistersontheblog@gmail.com

 Je hebt 7 dagen de tijd om te reageren. Daarna wordt er een nieuwe winnaar getrokken.

En dan nu de top 3:
 
Nr 1
 

Nr 2





Jullie mogen uit de zijbalk de top 3 badge meenemen voor op je eigen blog en/of facebook.

Ondertussen is  de nieuwe challenge van start gegaan. 
Deze maand mag alles
 
Doen jullie weer mee?
Deze challenge loopt tot 31 juli 20:00 uur

Groetjes Caroline


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik in de top 3 sta, bedankt dames.
    Ook proficiat aan Carla en de andere dames van de toppertjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een verrassing, dit had ik niet verwacht om zoveel geluk te hebben.
    Leuk dat ik gewonnen heb, mijn mailtje om gastdesigner te mogen zijn komt er aan. Bedankt.
    Ook wil ik de dames van de Top 3 nog feliciteren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat mijn tuinkaart in de top 3 kwam. Voor alle andere winnaars ook van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie bloemrijke kaartjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen