woensdag 1 september 2021

Challenge #54

 Hallo allemaal,

En zo is er alweer een maand voorbij en starten we vandaag met een nieuwe challenge. Deze maand willen we graag een kinderkaart zien. Dus geen baby of geboortekaart.

This month we would like to see a children's card. So no baby or birth card.

Ik heb deze kaart als voorbeeld gemaakt:

  Remember, you must be a follower to participate and you may enter up to 3 times.

De challenge loopt t/m 30 september 20.00 uur 
Je mag met 3 kaarten meedoen.
Succes!
Groetjes Nicolette
Via Facebook Winnie van Brakel nr 60

nr 61

nr 62

Dia Martens: nr 63




5 opmerkingen:

  1. Nou dát komt vandaag wel heel leuk uit, ik doe direct mee!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor de nieuwe uitdaging! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En bedankt voor de tip, had het wel gezien maar niet onthouden... Mijn kaartje staat erbij! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge!
    Mooie voorbeeldkaart met zachte kleuren.
    Ik heb mijn best weer gedaan.
    Succes, en als ik tijd heb maak ik nog een kaartje.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen