maandag 1 februari 2021

Challenge #47

  Hallo allemaal,

De nieuwe maand is begonnen en dat betekent een nieuwe challenge.
Deze maand willen we graag een vogel op je kaart zien. 
Maar let op: de vogel moet op een plaatje staan. Dus geen stansjes van vogels of uitgeknipte vogels.


This month we want to see a bird on your card. 
But a note: the bird must be on the image
 
Ik heb deze kaart als voorbeeld gemaakt   

Remember, you must be a follower to participate and you may enter up to 3 times.

De challenge loopt t/m 28 februari 20.00 uur 
Je mag met 3 kaarten meedoen.
Succes!
Groetjes Caroline
via facebook
54 Wille Bulten(1)

55 Willie Bulten(2)








15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Caroline en een leuke challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Het borduurwerk is zooo mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart weer! Ik ga opzoek naar een vogelplaatje, maar daar hebben we er vast wel een of meer van

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden.
    Begrijp ik het goed, mag de vogel ook geen stempel zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carla,
      Ja, een stempel van een vogel mag ook.
      Groetjes Caroline

      Verwijderen
  5. Ben ik snel of niet, hahaha!
    Prachtige voorbeeld kaart Caroline!
    Leuke challenge weer:)
    Succes!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart laat je weer zien voor jullie nieuwe challenge. Dat is niet zo een moeilijke keuze, daar ga ik zeker mijn best voor doen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel deze kaart Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.. what pretty and wonderful DT inspiration for this fun challenge!

    Many thanks for this, hugs and stay safe
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge is er weer. Een motivatie om mijn borduurnaald weer van stal te halen. Het voorbeeldkaartje is dan ook geweldig leuk!

    Bedankt weer voor de leuke challenge ;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bedankt voor de tip Caroline, ik heb mijn kaartje er bij gezet 😉. Wat een schitterende kaart heb je als inspiratie gemaakt, de kleuren zijn heel toepasselijk bij het huidige weer, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kaartje voor deze leuke uitdaging heb ik geplaatst. Misschien volgt er nog een, altijd leuk om met vogels te werken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke inspiratie. Ik hou erg van vogeltjes op de kaarten. Dit is mijn eerst kaart deze maand er volgen nog meer.. Ik zag dat Caroline vandaag een kaart met hetzelfde mooie plaatje heeft gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo ik heb er zojuist nog een kaart bijgezet. Ik hou erg van plaatjes met vogeltjes... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen