dinsdag 1 september 2020

Challenge #42

Hallo allemaal,

We zijn alweer in september aangekomen en het is weer tijd voor de volgende challenge.

Deze keer hebben we weer een thema en vragen we een plaatje of digi met de afbeelding van schoenen. Dit mag van alles zijn, slippers, klompen, pumps, babyschoentje, sneakers etc.

This month we would like to see an image with shoes on your creations

Remember, you must be a follower to participate and you may enter up to 3 times.

Ik heb dit voorbeeldkaartje gemaakt met babyschoentjes

Deze maand hebben we ook weer een prijsje voor de randomwinnaar.


De challenge loopt tm 30 september 20.00 uur 
Je mag met 3 kaarten meedoen.
Succes!
Groetjes Caroline

via email
Nellie (25)


Via Facebook
Josée Heylen (26)














                                             


Josée Heylen (27)


9 opmerkingen:

  1. Wat een originele uitdaging weer! Ik ga iets leuks bedenken en weer gezellig meedoen


    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezig kaartje met schitterende kleuren en prachtig papier. Leuke uitdaging hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging dames, mijn kaart staat erbij
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoenen op plaatje zie ik nu, dan voldoet
    http://mijnkaartenhobby.blogspot.com/2020/09/wie-jarig-is-viert-feest.html niet. Ik ga nog even wat bedenken en plaatjes zoeken :) Of begrijp ik het verkeerd en mag een malletje ook ipv plaatje/digi?

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net mijn kaart geplaatst en daar blijft het denk ik bij, heb volgens mij geen schoenplaatjes meer 😄.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn kaart er nog op de valreep bijgezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb de link van mijn blog gehaald, maar hier bij jullie krijg ik de kaart niet weg.... Jammer. Had dus niet goed gelezen. dacht dat het alle schoenen mochten zijn...

    BeantwoordenVerwijderen