vrijdag 1 maart 2019

Challenge #25

Hallo allemaal,

De nieuwe maand is begonnen en dat betekent dat we met een nieuwe challenge beginnen.
De challenge van deze maand is:
Maak een CAS kaart
(Clean and Simple)

( remember, you must be a follower to participate)  

Ik heb voor jullie deze kaart als voorbeeld gemaakt:

De challenge loopt t/m 31 maart 20.00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.
Ook hebben we deze maand een 
prijsje voor de nr 1 van de top 3.

Je mag met 3 kaarten meedoen.

Veel succes!
Groetjes Nicolette

Inzending via de mail:
Marjon Vos

Marjon Vos
Marjon Vos







Inlinkz Link Party

22 opmerkingen:

  1. Even de complimenten voor jullie dames!! Ik wet dat het niet jullie favoriete stijl is, CAS. En dan toch een challenge doen en nog voorbeeldkaarten maken ook.
    Petje af, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kaart is dit zeg...erg leuk gedaan! Ik ga proberen mee te doen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best moeilijk voor ons een CAS kaart maken en je hebt een hele mooie poging gedaan Nicolette De echte kenners zeggen misschien iets te vol hihi, maar prachtig is ie wel!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke Cas kaart en leuke challenge!
    Ga weer proberen mee te doen.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!
    CAS, vind ik altijd héél erg mooi, maar best moeilijk.....dat word dus een echte uitdaging voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nog een beginner, even geen idee wat een CAS kaart inhoidt...😨

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat betekent clean and simple. Dus Kaarten waar je veel wit ziet, zeg maar, met weinig frutsels. Misschien even op google kijken. Succes!
      groetjes Nicolette

      Verwijderen
  7. Mooie CAS kaart dames! Een erg leuke challenge. Ik heb nog niet zo vaak CAS kaarten gemaakt. Dit is mijn eerste CAS kaart in kleur.

    Groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for a fabulous challenge and the beautiful DT work for added inspiration! Sending HUGS! :) Mynn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook niet mijn favoriete thema maar van anderra en ook jullie voorbeelden kan ik waarderen. Heel knap vind ik het altijd zo'n CASkaart. Ik heb mijn best gedaan... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ik heb me uit laten om bij jullie mee te doen... Net zoals voor jullie is dit voor mij ook een echte uitdaging... Maak ze niet vaak caskaarten. Voor condoleance vind ik een simpele kaart wel heel mooi. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is me weer gelukt om een bijdrage te leveren aan jullie gezellige blogje! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.. what an awesome make! I love the colours and the design. Very nice DT inspiration! Many thanks for this!!!

    Lovely greetings
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi linky says it's closed? if not my card is here-https://crafty-stamper.blogspot.com/2019/03/nellie-snellen.html
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you for adding my card Nicolette
    carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk thema Caroline en Nicolette. Wat stoer dat jullie dit thema hebben gekozen, want ik heb wel eens gelezen dat het niet iets is wat jullie vaak doen. Het thema valt wel in de smaak, want er zijn al veel deelnemers, leuk zeg! Mijn kaart heb ik gelinkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk thema, nog nooit gedaan, ik ga een poging wagen,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Nicolette: I became a follower yesterday when I uploaded my card to your challenge, my avatar is the one with the Triathlon quote.
    I hope this is what you were asking.
    Kind regards.
    Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Maria, Thank you for your answer. Welcome to our blog.
      Nicolette

      Verwijderen
  18. Wat grappig, ik ben inzender 111, mooi getal!
    En leuk dat het zo’n succes is!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you for the fun challenge & wonderful DT inspiration! I am a follower of your blog. Best, CG

    BeantwoordenVerwijderen