zaterdag 1 december 2018

Challenge #22

Hallo allemaal,

Vandaag is het al weer de 1e van een nieuwe maand en dat betekent dat er een nieuwe challenge van start gaat. De laatste van 2018.
Deze maand hebben we een bingo.
Het is de bedoeling dat je eén of meerdere rijtjes gebruikt.
Horizontaal of verticaal of schuin
Wel graag vermelden welk rijtje je gebruikt hebt.

This month we have a bingo.
Please mention which row you have used
( remember, you must be a follower to participate) 


Ik heb voor jullie deze voorbeeldkaart gemaakt

Ik heb diverse rijtjes gebruikt.
Vierkant-tekst-kant
Vierkant-wit-label
Kant-kraft-label
Blauw-wit-kant

De challenge loopt t/m 31 december 20:00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.
Ook hebben we deze maand een 
prijsje voor de nr 1 van de top 3.



Veel succes!

Groetjes  Nicolette


13 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze bingo challenge en prachtig voorbeeld heb je gemaakt. Leuke prijs, heb ik al een keertje mee in de hand gestaan maar ja, keuzes, keuzes... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Challenge en je hebt een heel mooi voorbeeld gemaakt!
    Model is Super.
    Ik doe mee!
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht deze bingo kaart. De voorbeeldkaart van Nicolette is ook een plaatje! Die van mij staat er ook bij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bingokaart dames en Nicolette heeft al een prachtig voorbeeld gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een prachtige bingo kaart mooi in de blauwe kleur . IK heb ook bingo met onderstaande kaart. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk een bingo challenge en je voorbeeld is weer een plaatje Nicolette! Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline en Nicolette,
    Belofte maakt schuld... dus heb ik zojuist mijn creatie gelinkt en heb het onderste rijtje van de bingokaart gebruikt!
    Een super leuke challenge opdracht en ga vooral zo door in het nieuwe jaar!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge. Prachtige voorbeeldkaart Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeldkaart Nicolette en Caroline !

    leuke challenge hier ik doe graag mee ...
    Net mijn kaart geplaatst vierkant, lint en tekst
    Kerstgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amazing DT works… many thanks for this fun challenge. I love the Challenge theme!!

    Merry christmas and best wishes for 2019
    Lovely greetings
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik
    *GDT* Die Kreativtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op verzoek nummer 3 erbij gezet :) Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd leuk een bingo challenge!
    Mijn kerst kransjes zijn verschillend maar op mijn blog staat een foto met twee kransjes erop...de rechter daarvan scoort bij deze bingo: dier, wit, tekst
    Fijne kerstdagen allemaal.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. sorry, toen ik mijn laptop net opende stond mijn blogbericht van gisteren nog open, met heel wat aangevulde challenges wel getypt, maar niet opgeslagen, waaronder die van jullie, net gepubliceerd. Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen