woensdag 1 augustus 2018

Challenge #18

Hallo allemaal,

Vandaag is het al weer de 1e van een nieuwe maand en dat betekent dat er een nieuwe challenge van start gaat.
En deze maand willen we geen kaart maar 
 een geschenkverpakking  of doosje zien.
This month we would like to see a giftbox.
( remember, you must be a follower to participate)

Ik heb voor jullie deze geschenkverpakking als voorbeeld gemaakt: 




 De challenge loopt t/m 31 augustus

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.
Je mag met 3 verpakkingen/doosjes meedoen.

Veel succes!

Groetjes Nicolette


10 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging dames!
    Ga proberen weer mee te doen.
    Prachtige geschenkverpakking!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi papier heb je gebruikt zeg.
    Heel erg leuk, dit zakje/tasje, voor een kleinigheidje of wat geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.. this is just amazing! Many thanks for this fun challenge! I love it!!!!

    Sunny greetings
    Doris
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#20 – Spotlight)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge weer en mooie voorbeelden.
    grz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldjes dames en laat ik toevallig net een snoepdoosje hebben gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk deze uitdaging, ik ben gek op dit soort dingen maken, dus ik doe graag mee!
    Mooie voorbeelden heb ik al voorbij zien komen.
    Groetjes,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Très belle inspiration de la DT.
    Merci pour ce beau défi.
    Bises.
    MaryannG

    Very nice inspiration from the DT.
    Thank you for this beautiful challenge.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat ik toch net een doosje klaar hebben die ik op mijn blog wil zetten, had ik mee kunnen doen maar helaas weet ik nog niet hoe ik dat moet doen, toch maar aan Gerie vragen , als ik hem plaats doe ik toch ook een beetje mee.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi ik had een tag als kadoverpakking geplaatst net twee uur voor dat deze challenge afliep maar deze werd afgeketst met de mededeling dat deze niet mee mocht doen omdat de challenge babykaart was ?!!! dat is toch pas bij challenge 19 dan had mijn kadoflessenlabel niog met deze kunnen meedoen of zie ik dat verkeerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Challenge 18 was kadoverpakking, maar die liep tot 31 augustus. En challenge 19 was een babykaart, en die is gisteren afgelopen. Dus zou je zo wie zo te laat zijn geweest. Maar we zien je graag terug bij onze volgende challenge die vandaag gestart is, dit keer gebruiken we een sketch.
      Groetjes Nicolette





      Verwijderen