maandag 20 maart 2017

2e Reminder Challenge #1

Hallo allemaal,

We zijn ruim over de helft van de maand en hebben al heel veel inzendingen binnen. Leuk!
Maar jullie kunnen nog steeds meedoen.

Dit is mijn reminderkaartje:


Ik heb voor deze kaart het mooie papier van Studio Light gebruikt.
Omdat het papier 15x15 cm is wilde ik dit optimaal gebruiken vanwege de mooie print. Door de postcard en de mal  waar uit plaatje inziet zo te plakken op de kniprand is er weinig van het mooie papier verloren gegaan.
Ik hoop jullie met deze kaart wat inspiratie te hebben gegeven.

Jullie kunnen nog meedoen  t/m 31 maart 20:00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.

Veel succes!
Groetjes  Caroline

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Caroline. Mooie kleurtjes.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is ook dit kaartje weer Caroline...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige voorbeeldkaart.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie ook een blog zijn begonnen! Ik heb dit helemaal niet meegekregen, wat erg. Ben niet zoveel in blogland geweest door een verhuizing van mijn werk, maar ik ben natuurlijk gelijk volger geworden. Ik kom snel een keer meedoen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart !
    Leuk blog ook !
    Ik ben niet zo goed in deze stijl ......
    Misschien ga ik toch een keer meedoen !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen